torsdag 16 december 2010

hej å håpp

6 kommentarer:

  1. Ja, det där verkar svårt. Tack för att du lussade för mig, går bara så sällan in på den sidan. Men God Jul önskar jag dig med.

    SvaraRadera
  2. Du lille angus jular i juletider...var det svårt..inte visste jag att du kunde...

    GOD JUL

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  3. Men ... hahaha ...
    Roligt!

    Hjula vid Jul!
    Det ska man ju.
    Bryter nog ryggen om jag försöker tyvärr.

    God Jul LillAngus!
    Ninacian

    SvaraRadera
  4. Lille Angus tomte!
    Det gillade jag att du kan jula
    puss på dig.
    Nej det saknar jag att inte får se dig och
    dfina kusiner och jag sakanar Ians små inlägg
    med bilder,fast jag har tagit vara på dem en del i alla fall.
    Massor av agathenkramar till dig.

    SvaraRadera
  5. Tack little Angus kock för du skrev så fint inne hos mig.
    Massor av kramar till dig från agaten.

    SvaraRadera